چگونه می توانید از شر دیالیز اگر بیماران نارسایی کلیه نمی خواهید به را؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه می توانید از شر دیالیز اگر بیماران نارسایی کلیه نمی خواهید به راچگونه می توانید از شر دیالیز اگر بیماران نارسایی کلیه نمی خواهید به را؟

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه علائم بسیاری از جمله تورم، کم خونی، فشار خون بالا، تهوع، استفراغ، و غیره. از آنجا که بیمارانی که در این مرحله، به این معنی که آنها را به یک کلیه می تواند دیگر تابع را به درستی، به طوری که مواد زائد و سموم نمی تواند دفع در نهایت باعث این علائم، همه این علائم به طور جدی زندگی بیمار تاثیر می گذارد. برای تسکین علائم، به عنوان یک قاعده، پزشک خواهد بیماران نارسایی کلیوی به دیالیز توصیه می شود.

دیالیز یک درمان معمول برای نارسایی کلیه است، دیالیز می تواند کمک به بیماران برای از بین بردن سموم و مواد زائد از بدن، اما آن را تنها یک اثر موقتی است، که از زمان MULTI، سموم و مواد زائد در بدن تجمع می یابد دوباره، بیشتر بدتر، این دیالیز می تواند به نارسایی کلیوی را درمان نیست، حتی کلیه آسیب برساند. بنابراین، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می خواهند از شر دیالیز، آنها باید انجام دهید؟

این زمان، آنها یک حدس است درمان های دیگر به جای دیالیز. در حال حاضر، طب چینی بسیار محبوب است زیرا می تواند بیماری کلیوی را درمان اساسا و بدون عوارض جانبی. بیمارستان ما دارای میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.

درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای بیماری های کلیوی. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، بر اساس شرایط مختلف از بیماران با این بیماری است. و ماهیت محصولات، پس از آن امن است. این می تواند به رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، تعمیر آسیب کلیوی، بازگرداندن عملکرد کلیه و کلیه ساختار اصلی متسع شود.

با این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند، و می تواند از شر دیالیز. اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,درمان,دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: